We begrijpen dat je jouw nieuwe trapleuningen het liefst zo snel mogelijk in huis hebt. Daarom doen we onze uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Doordat alle trapleuning op maat worden gemaakt neemt dit enige verwerkingstijd met zich mee. Desondanks kunnen snelle levertijden garanderen.
Op deze pagina vind je alle informatie omtrent de levertijden, verzendkosten en bezorging.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden in rekening gebracht bij het afronden van de bestelling. De verzendkosten die we in rekening brengen is afhankelijk van je bestelling. Alle trapleuningen uit eenzelfde bestelling worden altijd in één pakket verzonden, je betaald dus ook maar één keer verzendkosten per bestelling. Het is uiteraard ook mogelijk de bestelling bij onze werkplaats in Someren af te halen, dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
Langste lengtemaat uit de bestelling is langer dan 160 cm
Verzendkosten Nederland: €19,95
Verzendkosten België: €29,95
Trapleuningen langer dan 160 cm kunnen we vanwege de lengte helaas niet verzenden met de reguliere pakketdiensten. Deze bestellingen laten we daarom bij jouw thuis leveren door Van de Hoef Logistiek. Zij zijn gespecialiseerd in buitenmaatse pakketten, waardoor we trapleuningen t/m een lengte van 430 cm kunnen bezorgen. De verzendtarieven van dit soort pakketten liggen logischerwijs iets hoger dan normale postpakketjes, daarom brengen we bij deze bestellingen standaard verzendkosten in rekening (ongeacht de hoogte van het orderbedrag).
Langste lengtemaat uit de bestelling is korter dan 161 cm
Verzendkosten Nederland: €7,95
Verzendkosten België: €11,95
Wanneer je bestelling alleen kleinere trapleuningen bevat (t/m 160 cm) verzenden we de bestelling met DPD als pakketpost (met lengtetoeslag). Bij een minimaal orderbedrag van €250 worden trapleuningen korter dan 161 cm in Nederland gratis bezorgd.
Leuningdragers en proefstaaltjes
Verzendkosten Nederland: €5,95
Verzendkosten België: €9,95
Bestel je alleen leuningdragers of proefstaaltjes? Dan wordt jouw bestelling als pakketpost geleverd door PostNL. Bij een minimaal orderbedrag van €100 worden leuningdragers in Nederland gratis bezorgd.
Wat is de levertijd?
Uiteraard doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Alle trapleuningen worden op maat gemaakt. Bovendien neemt de afwerking van de trapleuning (denk aan poedercoating, lakken en oliebehandeling) enige droog- en uithardingstijd met zich mee.
Maar doordat we altijd alles voldoende op voorraad hebben kunnen we snelle levertijden garanderen. In principe kunnen we al onze trapleuningen binnen 2 weken leveren, meestal zelfs al binnen paar dagen. De verwachte levertijd verschilt per product en staat aangegeven op de productpagina. Zodra je bestelling (bijna) klaar is ontvang je een mail van ons of onze koerier met verdere informatie omtrent de bezorging.
Ben je met spoed opzoek naar een trapleuning? Neem dan even contact met ons op. Dan kunnen we bekijken wat mogelijk is en vertellen wat de snelst mogelijke leverdatum is. Je kunt contact met ons opnemen via de groene contact-button rechtsonder (of via [email protected] / 085 - 06 06 557).
Afhalen van je bestelling
Het is uiteraard ook mogelijk om je online bestelling bij ons in Someren af te halen. Je kunt hiervoor kiezen bij het afronden van je bestelling. In dat geval betaal je geen verzendkosten. Wanneer je bestelling bij ons klaarligt, zullen we contact met je opnemen om een afhaalmoment af te spreken. We kunnen de trapleuningen bij het afhalen stevig verpakken, zodat de trapleuningen bij het vervoer naar huis geen beschadigingen oplopen.
Het afhaaladres: Smulderslaan 30, 5712 PN Someren.
Hoe verloopt de levering?
De trapleuningen worden door ons altijd stevig verpakt met behulp van schuimfolie, noppenfolie en/of plastic beschermhoezen om beschadiging tijdens het transport te voorkomen. Alle trapleuningen uit eenzelfde bestelling worden altijd in één pakket verzonden en geleverd (tenzij het een hele grote bestelling betreft, dan splitsen we het op in twee of meer pakketten).
Door welke koerier je bestelling wordt geleverd is afhankelijk van wat je besteld hebt.
Langste lengtemaat uit de bestelling is langer dan 160 cm
Trapleuningen langer dan 160 cm worden geleverd door Van de Hoef Logistiek. Zij zijn gespecialiseerd in buitenmaatse pakketten. Zodra jouw trapleuning bijna klaar is ontvang je van hun een mail met daarin een link naar hun bezorgkalender. Daarmee kun je zelf een bezorgafspraak inplannen. Levering is mogelijk van ma t/m za (m.u.v. enkele afgelegen postcodegebieden). De avond voor de gekozen bezorgdag ontvang je nog een mail met track & trace en het tijdvak waarin de bezorger verwacht langs te komen. Voor vragen omtrent de bezorging (bijvoorbeeld een adreswijziging of verplaasten van de bezorgdag) mag je direct contact opnemen met Van de Hoef Logistiek via [email protected] of +31 (0)318 - 57 57 84.
Langste lengtemaat uit de bestelling is korter dan 161 cm
Wanneer je bestelling alleen kleinere trapleuningen bevat (t/m 160 cm) zal jouw bestelling geleverd worden door DPD als pakketpost. Zodra we jouw trapleuningen hebben ingepakt ontvang je van ons een mail met track & trace zodat je de zending kunt volgen.
Leuningdragers en proefstaaltjes
Bestellingen van proefstaaltjes of enkel leuningdragers zullen geleverd worden door PostNL. Zodra we jouw bestelling hebben ingepakt ontvang je van ons een mail met track & trace zodat je de zending kunt volgen.
Wat is de status van mijn bestelling?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en betaald ontvang je twee mails van ons: een orderbevestiging en betaalbevestiging. Dit betekent dat we aan de slag gaan met jouw bestelling. De verwachte levertijd staat op de productpagina van het product vermeld. Zodra de bestelling (bijna) klaar is om verzonden te worden krijg je van ons of onze koerier nog een mail met informatie omtrent de bezorging.
Ben je benieuwd naar de status van je bestelling? Of wil je weten wanneer deze precies geleverd kan worden? Neem dan even contact met ons op. Dat kan gemakkelijk via de groene contact-button rechtsonder (of via [email protected] / 085 - 06 06 557).
Hoe worden de trapleuningen verpakt?
De trapleuningen worden door ons altijd stevig verpakt met behulp van schuimfolie, noppenfolie en/of plastic beschermhoezen om beschadiging tijdens het transport te voorkomen. Alle trapleuningen uit eenzelfde bestelling worden altijd in één pakket verpakt en verzonden (tenzij het een hele grote bestelling betreft, dan splitsen we het op in twee of meer pakketten).
Leveren jullie ook in het buitenland?
Naast Nederland kunnen we ook in België leveren. Daarbuiten leveren we in principe nog niet. Maar we kunnen altijd bekijken of het mogelijk is om de trapleuningen in het buitenland te leveren. Neem hiervoor even contact met ons op. Dat kan gemakkelijk via de groene contact-button rechtsonder (of via [email protected] / 085 - 06 06 557).
Is het mogelijk om de trapleuningen te retourneren?
Al onze trapleuningen worden op maat gemaakt op basis van de door jouw aangegeven specificaties en wensen, denk bijvoorbeeld aan de door jouw gekozen lengte, houtsoort, kleur en/of afwerking. Doordat het een maatwerk product is kunnen we deze helaas niet terugnemen en is het dus niet mogelijk om de trapleuningen te retourneren.
Leuningdragers mogen wel geretourneerd worden. Je krijgt van ons vanaf het ontvangst van jouw bestelling 30 dagen bedenktijd. Wil je leuningdragers retourneren? Op onze retourpagina lees je meer over ons retourbeleid en hoe je jouw bestelling kunt retourneren.