Het bestellen van een nieuwe trapleuning is via onze webshop heel eenvoudig. Op de productpagina kun je de trapleuning naar eigen wens samenstellen. Heb je de bestelling bij elkaar? Dan kun je de bestelling gaan afronden. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo kun je de bestelling en betaling veilig en snel afronden.
Hieronder vind je alle informatie omtrent het bestellen en betalen.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Het bestellen van jouw nieuwe trapleuning is heel eenvoudig. Scroll door onze webwinkel en klik op de trapleuning die je wilt bestellen. Op de productpagina kun je de trapleuning naar eigen wens samenstellen. Je vult hier de gewenste lengte van jouw trapleuning in en kunt een keuze maken tussen bijvoorbeeld verschillende leuningdragers, afwerkingen en andere specificaties.
Heb je de trapleuning samengesteld, dan klik je op de knop ‘Toevoegen aan winkelwagen’. Heb je meerdere lengtes nodig? Voeg dan iedere lengtemaat apart aan het winkelmandje toe.
In het winkelwagenoverzicht kun je controleren of de bestelling juist is. Klopt alles? Dan kun je de bestelling afronden door te klikken op ‘Doorgaan naar afrekenen’. Je wordt dan doorverwezen naar de pagina waar je jouw gegevens in moet vullen en je de bestelling af kan ronden. Wanneer je een opmerking over je bestelling aan ons wilt meegeven kun je dit ook op deze pagina invullen. Het is bij ons niet nodig om een account aan te maken. Na het afronden van de bestelling krijg je van ons een orderbevestiging per mail.
Wil je liever bestellen via de mail of telefoon? Dat kan natuurlijk ook! Stuur ons dan een mail, WhatsApp-berichtje of bel ons.
Heb je vragen tijdens het winkelen in onze webshop? Of treden er problemen op tijdens het plaatsen of afronden van een bestelling? Neem dan gerust contact met ons op. Dat kan gemakkelijk via de groene contact-button rechtsonder (of via [email protected] / 085 - 06 06 557). Wij helpen je graag!
Onze betaalmethodes
Na het afronden van jouw bestelling kun je meteen de betaling in orde maken. Zodra we de betaling hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je hiervan een betaalbevestiging per mail en gaan we met de bestelling aan de slag.
We bieden verschillende betaalmogelijkheden aan, zodat er altijd een keus is die bij je past.
iDeal
Heb je een rekening bij een Nederlandse bank? Dan is iDeal waarschijnlijk voor jouw de perfecte oplossing voor het betalen van online bestellingen. Met iDeal betaal je gemakkelijk, snel en veilig in de beveiligde internetomgeving van je eigen bank.
Bancontact
Ben je een klant uit België? Dan bieden we de mogelijkheid om gebruik te maken van Bancontant (voorheen Mister Cash). Met deze betaalmethode kun je makkelijk, snel en veilig de betaling in orde maken door internetbankieren via je eigen bank.
Creditcard
Ook met je VISA, Mastercard of Maestro kun je snel en gemakkelijk betalen. Mogelijk vraagt je creditcardorganisatie je de 3D-Secure verificatiecode in te voeren. Dit is een extra beveiliging voor online betalingen met creditcards.
Vooruitbetaling via bankoverschrijving
Ben je op het moment van bestellen niet in de gelegenheid om meteen te betalen? Geen probleem, je kunt er dan voor kiezen om alvast je bestelling te plaatsen en het orderbedrag later via een bankoverschrijving in orde te maken.
Problemen bij het bestellen
Lukt het niet om een bestelling te plaatsen? Neem dan even contact met ons op, dan kunnen we de bestelling ook via mail of telefoon afronden. Je kunt contact met ons opnemen via de groene contact-button rechtsonder (of via [email protected] / 085 - 06 06 557). Wij helpen je graag!
Problemen bij het betalen
Treed er een probleem op tijdens het betalen van de bestelling? Het kan zijn dat er bij de betaling iets misgaat, bijvoorbeeld omdat de betaling wordt onderbroken, de internetverbinding wegvalt of er te weinig saldo op de rekening staat.
Wanneer je van ons enkel een mail met orderbevestiging hebt ontvangen, is de bestelling wel goed binnengekomen maar is de betaling mislukt. Na een succesvolle betaling ontvang je namelijk van ons ook een mail met betaalbevestiging. Je kunt eventueel ook de afschriften op je bankrekening controleren. Bij een eventuele betaling wordt dit namelijk direct weergegeven op je persoonlijke bankrekening.
Is de betaling mislukt? Dan kun je de betaling van jouw order alsnog voldoen door het orderbedrag aan ons over te boeken of gebruik te maken van de betaallink.
Betalen via betaallink
Je kunt de betaling in orde maken via deze betaallink. Vul in de betaallink het orderbedrag in en als beschrijving het ordernummer en/of factuurnummer (beide terug te vinden in de orderbevestigingsmail en factuur).
Betalen via bankoverschrijving
Het is ook mogelijk om het orderbedrag aan ons over te boeken. Gebruik hiervoor de volgende bankgegevens:
Naam rekeninghouder: Trapleuningexpert.nl B.V.
Rekeningnummer: NL67 RABO 0359 9761 31
Omschrijving: ordernummer en/of factuurnummer (terug te vinden in de orderbevestigingsmail en factuur)
BIC-code: RABONL2U
Zodra de betaling door ons is ontvangen, ontvang je hiervan een bevestiging per mail. Houd er rekening mee dat het tot 2 werkdagen kan duren voordat wij jouw betaling hebben verwerkt in ons systeem.
We willen je erop attenderen dat we jouw bestelling pas in productie nemen, zodra de betaling is ontvangen. Zodra de betaling door ons is ontvangen en verwerkt, ontvangt je hier altijd per mail een betaalbevestiging van.
Bij vragen omtrent de betaling mag je altijd contact met ons opnemen. Dat kan gemakkelijk via de groene contact-button rechtsonder (of via [email protected] / 085 - 06 06 557).
Wat zijn jullie bankgegevens voor betaling via bankoverschrijving?
Heb je gekozen om de betaling van jouw bestelling te voldoen middels een bankoverschrijving? Na het plaatsen van de bestelling heb je van ons een orderbevestiging gekregen per mail. In deze mail kun je de factuur met het orderbedrag terugvinden.
Hieronder vind je onze bankgegevens om de betaling in orde te maken.
Naam rekeninghouder: Trapleuningexpert.nl B.V.
Rekeningnummer: NL67 RABO 0359 9761 31
Omschrijving: ordernummer en/of factuurnummer (terug te vinden in de orderbevestigingsmail en factuur)
BIC-code: RABONL2U
Zodra de betaling door ons is ontvangen, ontvang je hiervan een bevestiging per mail. Houd er rekening mee dat het tot 2 werkdagen kan duren voordat wij jouw betaling hebben verwerkt in ons systeem.
Houd er bovendien rekening mee dat de keuze voor bankoverschrijving invloed kan hebben op de levertijd. Wij gaan namelijk pas met jouw bestelling aan de slag zodra wij jouw betaling hebben ontvangen en verwerkt.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Of je jouw bestelling nog kunt wijzigen of annuleren hangt af van hoe ver we al zijn met het verwerken en versturen van de bestelling. Doordat we alle trapleuningen op maat maken kunnen we niet garanderen dat wijzigingen of annuleringen nog mogelijk zijn als we de bestelling al in behandeling hebben genomen.
Neem daarom zo snel mogelijk contact met ons. Dan kijken we samen naar wat mogelijk is of wat een goede oplossing zou zijn. Je neemt gemakkelijk contact met ons op via de groene contact-button rechtsonder (of via [email protected] / 085 - 06 06 557).
Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Het is helaas (nog) niet mogelijk om achteraf te betalen.